کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9169 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316491 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تجربه خریدی خاص و متفاوت به سبک کافه موبایل

در سال‌های اخیر دنیای تکنولوژی و آی‌تی با سرعت زیادی در حال رشد و تغییر بوده است. عرضه محصولات دیجیتالی متنوع با شکل‌ها و با کارایی‌های متفاوت در سراسر جهان موجب شده است تا گرایش مردم به این محصولات با رشد فزاینده‌ای همراه باشد. گاها تنوع زیاد محصولات و برندها موجب می‌شود که انتخاب برای کاربران دشوار شود. علاوه بر این بسیاری از کاربران دغدغه قیمت مناسب و اصلی بودن محصولات را دارند که باعث می‌شود درانتخاب خود بیش از پیش سردرگم شوند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ فروشگاه کافه موبایل در مدت چندین ماهه‌ای که از شروع به‌کار آن در بازار تخصصی موبایل و کامپیوتر امیر در یزد می‌گذرد توانسته است با شیوه‌ای متفاوت و خاص پذیرای علاقه‌مندان به تکنولوژی باشد. این فروشگاه مدرن که با مدیریت یکی از افراد نام آشنا در حوزه آی‌تی و رسانه‌ّ‌‌‌ای تکنولوژی کشور اداره می‌شود تلاش داشته است تا دنیای جذاب تکنولوژی را با محیط گرم و دلنشین کافه به‌هم پیوند بزند و لذت یک خرید آسان و بدون دغدغه را برای مشتریان فراهم سازد.

در طراحی و ساخت دکور کافه موبایل هارمونی جذابی میان سردی و استحکام آلومینیوم و شیشه و گرمی چوب به عنوان عناصر لوکس مورد استفاده در ساخت گوشی‌های هوشمند برقرار شده است تا تداعی کننده دنیای مدرن تکنولوژی و فضای دلنشین کافه باشد.

02 Cafe mobile

در کافه موبایل:

مشاوران تخصصي، خریداران را براي يك تجربه خريد آسان و مطمئن ياری می‌کنند.

03 Cafe mobile

در این فروشگاه می‌توان از ميان شيك ترين و متنوع ترين لوازم جانبي که با وسواس بالایی از برندهای معتبر تهیه‌ شده‌اند، انتخاب کرد.

گلچيني از اپليكيشن هاي جديد و كاربردي توسط كارشناسان نرم افزاري کافه موبایل انتخاب و آماده شده‌اند تا خریداران به راحتي هر چه تمام تر صاحب گنجينه‌ای از اپليكيشن‌های متنوع شوند.مدت زماني كه کاربران در كافه موبايل حضور دارند در بخش كافه فروشگاه پذيرايي مي‌شوند و آموزش‌های مورد نياز خود را به صورت رایگان دريافت می‌كنند.

04 Cafe mobile

بخش ارتباط با مشتریان کافه موبایل یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌گردد چرا که تمامی افرادی که از این فروشگاه خرید می‌کنند عضو باشگاه مشتریان آن می‌شوند و بر حسب نوع عضویت خود ( طلایی، نقره‌ای یا برنزی) در خرید‌های بعدی از تسهیلات و تخفیف‌های قابل توجه برخوردار می‌گردند.در کنار این امکانات، مشتریان این فروشگاه می‌توانند گوشی‌های مورد نظر خود را در پک‌های ویژه و با نام‌های دیجی پک مینی، دیجی پک و دیجی پک پلاس تهیه کنند. در هر یک از این بسته‌ها مجموعه‌ای از لوازم جانبی و نرم‌افزارهای مرتبط با گوشی مورد نظر مشتری با قیمت پایین‌تر عرضه می‌گردد.

تمام مشتریان کافه موبایل می‌توانند از منوی کافه این فروشگاه به انتخاب خود از میان انواع نوشیدنی و قهوه برگزینند و در مدت زمانی که کالای انتخابی آن‌ها آماده می‌شود آموزش‌های رایگان نحوه استفاده از کالای خریداری شده را به رایگان دریافت کنند.کافه موبایل در روزهای خاصی از ماه فروش‌های ویژه و شگفت‌انگیزی را تدارک می‌بیند که هر یک از این فروش‌ها به برند خاصی تعلق پیدا می‌کند و از طریق صفحه رسمی این فروشگاه در اینستاگرام به اطلاع مشتریان و کاربران رسانده می‌شود.

06 Cafe mobile

علاوه بر فروش‌ ویژه در روزهای خاص، کافه‌موبایل در هر فصل دو برنامه ویژه هفتگی با نام‌های فروش ویژه ۴۰-۱۰ و فروش ویژه ۳۰-۱۰ تدارک دیده است که در این فروش‌ها، لوازم جانبی فروشگاه با تخفیف‌های ۱۰ تا ۴۰ درصدی و ۱۰ تا ۳۰ درصدی به فروش می‌رسند. در کنار این موارد می‌توان در پیشنهاد‌های ویژه روزانه و هفتگی کافه موبایل، محصولات پیشنهادی را با بهترین قیمت از این فروشگاه تهیه کرد.

07 Cafe mobile

کافه‌موبایل ساعت‌های خاصی از هفته را به شکل کاملا سفارشی و VIP در خدمت کاربرانی هست که تمایل دارند به تنهایی یا با افراد خانواده خود خدمات فروشگاه را به‌طور کامل و بدون حضور دیگر مراجعه‌کنندگان دریافت کنند.در زمینه تولید محتوا و مقایسه‌های تصویری و ویدیویی میان گوشی‌های مختلف نیزمی‌توان فعالیت‌های این فروشگاه  را از طریق پیج اینستاگرام و کانال آپارات با نشانی‌های زیر دنبال کرد:

www.Instagram.com/cafemobile2015

www.aparat.com/cafemobile‌

برای بازدید از کافه موبایل می‌توانید به آدرس یزد-خیابان کاشانی-بازار بزرگ امیر -واحد ۳۳۳ مراجعه کنید یا از شماره تماس ۳۸۲۷۷۸۲۰-۰۳۵ و آدرس ایمیل cafemobile2015@gmail.com برای ارتباط با فروشگاه استفاده کنید.

10 Cafe mobile

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26879 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/26 تعداد مشاهده: 2096
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر